Tussen 2013 en 2016 veranderde het socialemediagebruik flink (zie grafiek ”Gebruik van sociale media door jongeren”).

Tussen 2013 en 2016 veranderde het socialemediagebruik flink (zie grafiek ”Gebruik van sociale media door jongeren”). Zowel het aandeel Twitter als Facebook daalde fors. Vooral onder de jongste jongeren is het gebruik van laatsgenoemde media afgenomen. De populariteit van Snapchat en Instagram nam juist toe. Jongeren tussen de 14 en 16 zeggen Snapchat vrijwel dagelijks te gebruiken.

http://www.refdag.nl/mobile/nieuws/binnenland/refojongere_kiest_voor_besloten_sociale_media_1_988058?utm_content=buffer31a1e&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.