Disruptie als verdienmodel voor disruptiegoeroes.?Je voelt op je klompen aan dat het te mooi is om waar te zijn, de…

Disruptie als verdienmodel voor disruptiegoeroes.?Je voelt op je klompen aan dat het te mooi is om waar te zijn, de disruptieve revolutie die eraan staat te komen, maar Richard Engelfriet sloeg er de vakliteratuur op na. De grote bedrijven van decennia terug zijn nog steeds de grote bedrijven van nu, sterker nog, ze groeien. En als dat niet zo is heeft dat meestal niets met disruptie te maken. Hun interface met de klant en de werkprocessen veranderen misschien, maar de geldstromen zeker niet. Lijkt net zoiets als de verdwijnende manager waar ook weinig van waar is. Het is een van de perspectiefrijkste banen van de toekomst, heb ik me laten vertellen. De 21e eeuwse variant dan, net zoals die oude bedrijven zich nu 21e eeuws presenteren.
Voor de liefhebbers: https://goo.gl/yFPhp9 en https://goo.gl/sHsqRC.

https://www.managementsite.nl/managementmythe-disruptive-innovation?loggedin=true

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.